VÄLKOMMEN TILL


torsdag 17 december 2009

Brrr så kallt...Jag Fryser...!!

Jisses nu är det kallt....
men jag gick ut i morse & tog lite bilder & sprang runt och fotade lite här och vad....Kylan som bet mig i kinden fick mig att vakna och känna den klara luften iallafall.
Hoppas snön håller i sig ett tag. Vore fint, iallafall till JUL

-9 grader kallt

***********

Lovikavantar är ju en riktigt klassiker ett måste för mig & mina fingrar i vinter kylan



Vinter bilder ifrån min trädgård













Jul hälsningar från Nära & Kära



Dekorslingan är ett inköp från Vita Rummet



Så nu ut i veboa & hämta in mera ved för att få igång mys värmen
Önskar Er ALLA en bra dag!!

4 kommentarer:

  1. Va mysigt med så mycket snö Vi har bara lite puder på marken men kallt och blåsigt
    Kram från oss i Bollebygd /Cina

    SvaraRadera
  2. Nu äntligen kom jag in!! mycket att läsa när jag inte varit här på ett tag;)

    SvaraRadera
  3. Härligt och mysigt me dså mycket snö. Här i Trollhättan är det bara lite puder jämfört med i Kga. Ska inte klaga.. det är ju ändå vitt på backen å det är ju det som ger julkänska! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja vi har verkligen fått snö & kallt, idag var det -12,4.....fryser!! Jag älskar snön o kallt ska det få vá annars stannar den ju inte kvar....men det får inte blåsa de gillar ja inte då fryser jag sååå.

    Mia: Jag har skickat julklappen till dig nu =)

    Kram till Er & trevlig fredags mys med helg !!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!