VÄLKOMMEN TILL


tisdag 29 december 2009


Vad blir Ditt Nyårslöfte...?!

Jag vet inte hur det är med er, men jag brukar i alla fall avge nyårslöften......som jag aldrig lyckas hålla =(

Men i år har jag bestämt mej att avge ett löfte som jag HOPPAS att jag KOMMER ATT HÅLLA!


Sen kom jag på att man kanske skulle lova att INTE göra saker....


och eftersom nyårs-löftena aldrig brukar hålla, så kanske man börjar göra dom sakerna.....?! =)


Jo, till exempel....om jag lovar att INTE sluta äta godis......kanska jag SLUTAR äta godis då.....

eller om jag lovar att INTE sluta med fikabröd till kaffet varje dag....så kanske jag SLUTAR äta fikabröd varje dag......

eller att jag INTE ska börja motionera......kanske jag BÖRJAR motionera då.....

Tror ni det funkar...?


Ja, jag tänker i alla fall testa......det kan ju i alla fall INTE bli värre...om jag skulle bryta mina löften....eller hur? =)


LYCKA TILL !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!