VÄLKOMMEN TILL


tisdag 15 december 2009

Tystnad, lugn & ro...


...är vad de flesta söker. Kanske också ett äventyr tillsammans med familjen.

Det betyder så otroligt mycket för min livsstil, min familj, mitt sätt att vara med mina barn och även med mig själv. Tystnad, lugn och ro, tid för eftertanke. Tanken bakom...

Paradoxen i att tomheten, tystnaden och den absoluta stillheten kan vara outhärdligt stressande och högljudd. Det är kanske därför människor dämpar "tystnaden" med det ständiga bruset från TV.n, radion.

Varför?

Kanske av rädsla för att inte kunna hantera tomheten, stillheten, för vad händer då? Prova!! =)

Rekommenderar ALLA att ta ett par dagar i lugn o ro för sig själv och då gärna i tysthet!

Själv njuter jag just nu av ALLT ovan i min "ensamhet"....inga barn eller man hemma...BARA JAG & tystnaden =)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!