VÄLKOMMEN TILL


fredag 5 februari 2010







...blir det hemma hos oss ikväll. Vi ska göra våra egna pizzor på tortillasbröd...ska bli kul att få ha hela familjen "in action" i köket en fredag =)
Vi var egentligen bortbjudna ikväll men blev inställt pga sjuka...men vi myser till det Gott här hemma !!

Nu känns det verkligen att en hel vecka har gått med allt inom Snö...helt slut, tur var min man med mig & handla idag så det fick bli storhandling med allt...kanske vá lika bra att våran inbjudan blev inställd, tror att mina blå kommer att slå ihop ganska tidigt ikväll..

Nu har jag satt mig i lugnan ró framför datorn & kikar in hos Alla inspirerande & fina bloggar & önskar Er en härlig helg...har jag glömt nå´n så är det ej av mening, är lite trött nu =)


Ensam hemma nu en stund....känns ganska skönt med lugn & ro...sååå tyst men snart blir det fart igen då min dotter kommer hem från längdskidåkning med sin kompis & sonen ifrån sin träning & min man ifrån Hockeyn.
Blir inte så mycket mera idag....ska lägga in några fler pinnar i brasan & tända upp lite eller massor av ljus...älskar ljus !!




Hoppas Ni ALLA har haft en bra vecka trots mycket skottande av snö...Önskar Er en mysig fredagskväll & en Trevlig Helg !!



1 kommentar:

  1. Heej! Hoppas ni hade en mysig helg..Hemgjord pizza!? Mmmmums...

    kram kram.. Mia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!