VÄLKOMMEN TILL


måndag 8 februari 2010





En ny dag/vecka står för dörren med nya möjligheter att ta till vara på....
men innan man hinner blinka så är det fredag igen...eller????


Hoppas att Eran helg har varit bra...det har varit så fint ute med Sol & mycket pulka-skridsko åkning har det blivit för barnen.


Våran helg har varit blandad för oss Alla....barnkalas, hockey, innebandy & så har vi varit hundvakt till lilla Herkules.







Peter & Lena träffa vi med deras barn i lördagskväll & titta på melodifestivalen med hemkörning av pizza...så blev det lite sällskapsspel med mycket skratt =)




Årets programledartrio.........

Måns Zelmerlöw, Christin Meltzer och Dolph Lundgren !!





Loppisen jag skulle gå på blev inställt men men så är det då passa jag på att hälsa på tjejerna på min favoritbutik i stan...
Vitarummet.






...hitta en trådkorg
fick en idé av en en
annan bloggerska =)





....de har fått in så mycket fina
smycken från Kreativ Insikt...
det här halsbandet passar mig sååå Bra !!




Spännande & Kul kväll i Stockholm idag för min vän Marielle som har blivit medbjuden av "Ensam mamma söker Helena" på Bio Premiär med övriga kändisar....Marielle gör Helenas fina & coola naglar på Salong Strå´t.





Snällt av Helena att bjuda med
sin "Nagelfixare", Marielle =)








Söndagskvällen blev mys i soffan efter att fått så god kvällsmat av min mans egna gulaschsoppa...såååå Gooood !!






Nu börjar det bli kallare ute igen... - 15,6 kallt...känndes allt nu på min morgon promenix med vovven...burr burr men en varm kopp Te & en god smörgås smakade så gott nu.


Önskar Er ALLA en bra dag & en härlig vecka !!




3 kommentarer:

  1. Hej vännen!!!
    Jisses vad mycket du har hittat på i helgen.., hundvakt, partaj framför teven(melodifestivalen..), shoppat snygga prylar på stan och frossat i ett nytt och vackert halsband!!!!!

    Ja du., du vet minsann hur en helg skall tas:)))
    Nu försöker jag ladda upp inför snöskottning vilket jag absolut inte känner för, mina planer för dagen vara att bara lata mig men...!!!
    Jag får hinka i mig lite kaffe så jag fyller på maxat med energi sen jäklar vettu!!!

    Ha en fortsatt skön måndag Camilla...
    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla
    Tack för tips. De har fått flytta till jobbet nu.Hoppas de blommar igen.
    Sköt om dig
    kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej! Idag är det stora "raggardagen"! Ja, inte raggare som i bilburen ungdom utan jag är på jakt efter lite nya "bloggmänniskor" för att bredda mig lite! Bloggvänner skriver jag ännu inte, för det är ju inte alls säkert att vi gillar varanadra! (ler)
    Jo, jag gillar ju din fina blogg så det är ju alltid en början!
    Fast min blogg är nog lite "svårare" att gilla, kanske?
    Ja, som sagt det här är en "fuling", jag ska faktiskt knåpa ihop en massa kommentarer för att se om det leder till något "nytt" idag och för framtiden!
    Har bloggat i något år nu och tragiskt nog så börjar en del "lägga av nu", sorgligt och ledsamt, men förståligt, det "kostar på" att blogga, både tid och möda! Har haft några bloggpauser själv, men de har bara varit i några dagar! (ler)
    Nej, nu ska jag inte plåga dig och ditt kommentarsfält med mer text!
    Som sagt fin och trevlig blogg har du, men det vet du förstås redan!
    Ha det så bra som det bara går!
    Kram ifrån en som kallar sig för Oumberlige Peter, men anses kanske mest vara Omöjlig!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!