VÄLKOMMEN TILL


söndag 14 februari 2010


...iallafall KRAMA om =)



Vad är egentligen kärlekens språk? Kan det talas eller är det bara något som vi utsöndrar?


Kanske är det hormoner och kroppsspråk, ett är säkert det kan talas av alla...

Barn till sina föräldrar, älskande till varandra, djur till sina hussar och mattar och naturligt vis tvärt om. Det är ett språk som borde talas mer, vi är ofta allt för snåla med det trots den glädje det ger när det talas.
Så Alla hjärtans dag ska nog inte bara ses som en dag för handlarna utan som en dag då det ska övas på kärlekens språk...hihihi oj vad det ska talas idag =)

Skämt O sido...busighet, skratt, förståelse, uppmärksamhet & att förlåta är nog endel av kärlekens språk...finns säkert så mycket som man använder i vardan som man nog inte tänker på att det verkligen ger Kärlek av det mesta....så sentimentalt det blev?! =)









Själv Älskar jag Hjärtan av alla dess slag & mycket av det finns i vårat sovrum... =)








I fredags var jag med våran dotter på hennes frilufsdag med skolan....så kul att få vara med barnen ute nästan en hel dag med både skridsko-skidåkning & pulkaåkning om avslutades med grillad hamburgare till Alla...sååå trevligt & fint väder.



Fredags kvällen blev det gó mat framför Tv:n till Let´s Dance....våra ögon orkade inte vara med så länge tills vilket par som åkte ut så vi somnade så gott i soffan alla Fyra...mysigt!!


Lördag blev det en härlig sovmorgon med färska frallor som kommer i brevlådan till oss...Marielle & barnen kom på mat/fika besök en stund, själv så skulle jag fixa mina naglar & jag har varit lite slarvig med att fila till dem...så gulliga Marielle tog filen ifrån mig & fixa till dem snyggt =)




Senare på eftermiddan kom Åsa med familj & överraska oss med gó choklad & fin blomma...så vi övertala dem att stanna kvar på middag samt att se Melodifestivalen tillsammans...


...den röda asken kom svärföräldrarna med till oss idag =)







Av Mina egna góa Älsklingar fick jag sååå goood choklad...


...de vet vá já gillar =)



Hoppas att Ni ALLA har haft en härlig helg med familjen, vänner & annat skojsigt.

Själva har vi haft en riktigt Gó Helg !!






3 kommentarer:

  1. ♥♥♥ Hoppas du hade en härlig dag vännen ♥♥♥

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åhh visst är det mysigt med hjärtan av alla de slag. Jag älskar det jag med.
    Har mycket av det på mina tavlor jag målar.
    Nu slog det mig att jag inte har några på min "privata" blogg.
    Måste jag fixa till jue =)
    Ha en bäst dag och ta hand om dig.
    Kramisar Maria

    SvaraRadera
  3. vart har du köpt dom vitmönstrade tapeterna? den du har skrivit texten på?

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!