VÄLKOMMEN TILL


lördag 20 februari 2010



Jag ville verkligen inte vakna....haft en härlig samt rolig Dröm inatt. Men drömmar kan ju bli sanna men jag tror inte att min blir det...när man drömmer att man hälsar på sina "syskon" just i Norge oxå när man inga har...skönt att få drömma om det iallafall =)



Jahopp då kom det mera snö oxå för det finns det ju inte så gott om redan....ja jisses hur mycket finns det egentligen "där uppe"... =) Kul för barna nu när det är Sportlov....så snart ska vi ut i snön allihopa.....



Vi har en liten kille med oss i Helgen som heter Trulle...& han går i dotterns klass & han gillar att få följa med hem på fredagar & stanna hela helgen & ha kul så denna hellg fick han följa med hem till oss....han e´ju så söt.




Igår fick han följa med till Moster på god fika & hockeyträning med de stora killarna & det tyckte han var jätte kul...han blev så trött senare på kvällen så då somna han så gott =)

Så idag ska han få följa med oss till pulkabacken & skridskobanan...




Så i efm blir det nog mys i soffan framför Tv:n....

Charlotte Kalla inför OS: "Skidåkning, det kan jag" & det verkligen visa hon igår på upploppet...sååå duktig!! Känner nästan igen mig när jag själv ger mig ut i spåren....Ha ha !!



Veckan som gått har rullat på som vanligt....en bra vecka som jag vet att vad som än kommer hända skall kommer bli sååå bra...!!!


let free as a bird...



Önskar Er ALLA en Trevlig Helg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!