VÄLKOMMEN TILL


torsdag 4 februari 2010



Varför är det så himla gott och mysigt att fika? Sitta med en stor kopp te i handen är ju så himla avslappnande.....speciellt efter att man varit ute igen & skottat Snö.



Jag har fått en så himla söt te-burk av min moster....fanns en liten "suprise" när jag öppnade locket, "Min Ängel Te" från The SpiceTree...så gott!!








Visst e´min nya
Te burk söt..?! =)







Vinter i min trädgård...




Snö, Snö & Snö...



Baksidan...


Som Ni ser så hann inte studsmattan in innan vintern kom...inte grannens heller..Ha ha !!

Idag mår min dotter mycket bättre...så skönt, så synd om barna när de blir sjuka & framförallt att få magsjuka. Tänkte jag skulle ta med henne ut en stund & få lite frisk luft...typ när jag ska skotta igen =)

Snart är det fredag & fredags mys blir hos vänner med gó mat...alltid lika trevligt att träffa Åsa med familj då blir det spel & skratt igen... =)

På lördag tänkte jag att jag skulle gå på Loppis & hoppas att jag hittar fynd som kan bli som nytt efter lite "makeover"...letar efter ett gammalt linneskåp & gamla stolar, hoppas att det finns & att jag blir "först till kvarn" på det....lika bra att "hänga" på låset kl.9 när de öppnar !! Jag é så sugen på att fixa till det här hemma...typ möblera om lite men vet inte hur än mycket som jag skulle vilja ha att möblera med så då börjar jag med Loppis på Lördag...



Nu lite filmmys med dottern i soffan...innan nästa skottning!!



Önskar Er alla en bra dag.



5 kommentarer:

  1. Visst är det ALLTID gott att fika.Gullig burk och gullig the påse.Vad fina bilder .Tycker om när ingen gått i snön .Då tycker jag att det är vackert.Vad skönt att din tös är på bättringsvägen.Magsjuka är ju inte alls kul.Jag är fortfarande seg sedan älsklingens kalas.ha nu en skön torsdag vännen.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Håller helt med om fikat!!
    Skönt att ni/hon mår bättre! Inget vidare med sådana sjukdommar. Det härjar hej vilt här hemmakring just nu..suck..
    Ha en kul lördag på loppis och även en härlig helg!
    Kram på dig!
    Mia

    SvaraRadera
  3. Hej här har vi också skottat så jag har träningsvärk i armarna. ha en jättefin helg!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  4. Idag snöar det inte, det känns väldigt bra! Det var en jättesöt thé-burk du har, så gulligt. Och hoppas du hittar något kul på Loppisen.
    Ha en toppenhelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Hej Camilla,
    Vilken söt burk och namnet på ditt the var ju så fint.
    Ha det toppen i helgen
    KRAM Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!