VÄLKOMMEN TILL


torsdag 11 februari 2010


Hej svejs på Er ALLA góa bloggvänner....Tusen Tack för era fina kommentarer & jätte kul att många har hittat hit...Kram till Er !!


Hoppas att ni har haft bra & härliga dagar i veckan...min vecka har varit lite blandad & det är väll så det ska vara...kanske lite tråkigt annars?! =)


ICA är bra...där kan man hitta det mesta än bara mat...rota lite i "rea-lådorna" & hitta dessa två böcker har inte börjat i nån utav dem än men som gónatt saga får det nog bli till kvällen...tror jag börjar med Liza Marklunds bok.




Själv har jag ett litet problem.....Vad vill jag göra?? tänker & funderar & jag får så mycket inspiration av era bloggar men problemet är Vad ska jag hitta på själv...eller vart ska jag börja nånstans?? Jag har färg & jag har pensel...ska jag börja måla mina ekmöbler eller ska jag hitta på nåt helt annat som ex. börja måla tavlor eller en idé jag fick imorse köpa träbrickor & måla dem vita & fixa till dem med fina motiv....etc
...já nåt utav det blir det iallafall men när?!..kanske en ny start på nästa vecka passar nog perfekt att se framemot...ha ha


Mysmorgon med vovven & lite Te efter morgon promenixen...smakar så bra. Medans jag skulle försöka mig på en brasa så ringde det på dörren...& där stod min gulliga svärmor så jag bjöd in henne på lite fika & vi pratade lite smått & gott...mysig förmiddag!!


Övriga dagar i veckan har bara rullat på....laga mat, tvätt, disk, plock & fikastund med Ann & ett besök på vårdcentralen igår med min son som fick så ont i sina lymfköttlar igen men ingen fara ännu bara att hålla koll så att de inte svullnar mera då blir det besök till doktorn....troligtvis överansträngning men kan även leda till en början på blindtarmen
...så lite vila nu ett tag ifrån träningar hur man nu ska få en tonåring att förstå det...?! =)


Julen varar än till påska....eller?! =)



Första gången som jag blev sååå sugen igen på Julskinka....när man nyss har tröttnat på den !! Den kallas ju nu för Helgskinka...så det blev till att gratinera den igår & skinksmörgås framför Tv:n dé é mumsigt dé... =)



....& inte nog med det så hade min man & dotter bakat igår!!




...härlig & sååå god kladdkaka !!



...tur jag har in man som ger sig på rensning i lådorna & skåp ibland då hitta han gamla Bingolotter =)




...hoppas att dé verkligen kan
överraska oss med nåt Stort när de ska bli rättade i efm

...Håll Tummarna!! =)




Må så Gott ALLA !!



3 kommentarer:

  1. Nämen.., jag som älskar skinka skulle ju inte se den bilden Camilla.., nu killa det till i tarmen:)))
    Jaha, har dom börjat sälja skinkor i affärena igen, raska steg mot butiken i eftermiddag!!!

    Vilken underbar man och dotter som överraskar med kaka på det viset.., lyllos dig!

    Hoppas du får en skön eftermiddag och du.., när det gäller vad du nu skall göra så sug på karamellen ett tag till, det kommer oftast av sig själv vettu:)))
    Kramar till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad gott med skinkmacka med stark senap.Vagott.Vilken gullig man och dotter som överraskar dej så .Vad mysigt.Skoj att få besök av svärmor.Ha en skön eftermiddag vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla, vad gott med en helskinka och sen en sån gooo kaka, kan det bli bättre. Ha en hjärtlig och goo helg. Kram/Ingela.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!