VÄLKOMMEN TILL


tisdag 2 februari 2010






Hallå på Er i snöyran....har Ni snöat inne som jag ?! =)


Jisses så mycket snö & mera ska det bli tydligen imorgon...den som inte får ryggskott efter dessa skottardagar kan jag Gratulera. Visst känns det i både armar & rygg att man har lyft en & annan skopa med snö...men hellre att det öser ner snö än att det ska regna.


Så skönt ute imorse med morgonpromenaden med vovven & nu är det plogat så bra...men en & annan bajshög går inte att undgå...förstår inte varför inte det plockas upp?! Tror de att det inte ska synas när det snöar över....hoppas att dom själva trampar i en hög som inte syns under "täcket" !!
Nu på förmiddan har det plockats & grejsats med det mesta i mitt hushåll....känns bra att få lite ordning på "Torpet" =)


Gick ut på altan & försökte få en så nära bild på våran Hackspett som bor i vårat träd....lite suddigt men jag fångan iallafall...hihi





Dagen min kommer inte vara så händelserik förutom att jag ska gå ut med min mosters hundar då hon inte kommer att vara hemma på några timmar....hon har smitit iväg på en shoppingrunda på sin födelsedag & det är hon värd för hon är världens bästa moster, GRATTIS Moster <3


Önskar Er ALLA en härlig Tisdag





2 kommentarer:

  1. Hej Camilla, tack snälla du för dina goa ord om vårt badrum, jag blev så glad.
    Så mysigt att fånga hacke på bild. Ha en fortsatt trevlig vecka. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Jaa, visst är man insnöad, tror hela landet är det! Jag håller mej helst inne.
    Tack för kommentaren om mitt kök! Jag har ju faktiskt ek-köksmöbler o dom målade jag vita. Men om luckorna var ek skulle jag nog ha dom så. Det är ju vackert med ek i ett lantkök, mer rustikt sådär....
    Kram Cilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!