VÄLKOMMEN TILL


söndag 31 januari 2010

...så sant som Ni läser, jisses dé vá já som fick den under andra akten på musikalen.....gissa om jag fick bråttom & trångt bland stolarna men ut mot serveringen kom jag & fick tag på soppåsen...ja sen får Ni lista ut resten ?!? =)



Hela kvällen & natt på Hotelrummet....vá inte så rolig kan jag säga...stackars Marielle & barna...men vi hade det mysigt ändå på rummet med dricka & en massa godis låg vi alla i dubbelsängen....Tusen Tack Marielle för hjälpen!!



....tillslut kom vi fram till Karlstad efter att missa skylten mot centrum innan vi fatta att dé vá mycké skog vi åkte i.....var närmre till Grums än till Karlstad vill jag poängtera oxå...hahaha mycké skratt i bilen...!!


Shopping shopping hann vi allt med innan incheckning på Plaza Hotell...
Mitt i City gallerian fanns det mycket att titta på & handla förståss=)
Sen besökte vi Butik Noll54 såklart...men självaste "bloggerskan" var ledig men det blev allt en påse med ut....




....sååå mycket fint








Inte nog med magsjukan på allt så hade jag med kameran & när den skulle användas stod det Low Battery....hm lite små irriterad på det oxå men men "Vad är en bal på slottet"?! =)...skämt o sido jag & dottern har ju roligt minne av denna helg ändå.


Medans jag satt i taxin & väntade på Marielle & tjejerna för autograf av Kevin knacka det på rutan....där stod "Sharpay" med 10 rosor som jag fick då hon inte kunde ta med dem pga låååång resa...dé vá ju gulligt av henne kunde ju inte säga att det var en liten tröst att jag hade magsjukan när taxikillen var så snäll att jag fick värma mig i bilen.....frysa ville já ju inte =)




Vi vakna ganska tidigt & låg & myste alla i sängen....små prata lite & lite bloggande.
Sen gick vi ner till frukosten....sååå Gott !! Upp till rummet för utcheckning sen ut på stan igen för tjejernas skull....jag orka men någe vit i ansiktet fortfarande....jag hade ju lovat min dotter att hon skulle få köpa en t-shirt på musikalen men det fanns ju inget att ha så ut på gallerian idag igen så hitta vi ett påslakanset med High School Musical på...




...är redan tvättat & hänger för
tork för att bädda rent med imorgon =)


Kvällsmaten får nog bestå av ganska enkelt idag.....inväntar min man & son från bortamatch med hockeyn så "hämtmat" känns som ett bra alternativ....


Blir en tidig kväll med tv-mys & filten på...fryser så!!



Hoppas ALLA Ni har haft en bra helg!




1 kommentar:

  1. hoppas att det är bättre med dig nu!? Lät inge vidare du.. Yss! Tycker det är riktigt hemskt med magsjuka..
    Men vilka fina saker du fick med hem!
    Har själv ett sådant franskt kvitto..

    Kram på dig!
    Mia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!