VÄLKOMMEN TILL


fredag 29 januari 2010





Nu var det barnas tur att handla skor !!

Skomani?? Jag tänkte att det var nog bäst att inte fotografera alla skor som finns i garderoberna här hemma, för då skulle ni inse att jag har en allvarlig sjukdom! ...hihi
Så sant så sant....nåt som jag har haft sedan liten & tyvärr så verkar det ha smitta av sig på dottern & jag kan inte låta bli att köpa...skor finns här hemma men jag var bara så tvungen idag.
Visst fanns det mycket snyggt till dam oxå..ja prova & prova men tur var väll det att de jag mest ville ha fanns ej i min storlek...tur vá väll dé =)

En salig blandning....

...både för vinter - vår - höst !!







...GoreTex stövlar till dottern
snygga till både lek ute & till vardags!




..."suprise" till sonen &

storleken passa perfekt!!




...märket som tydligen
är "inne" nu enligt min son.
Blir dyrt nu i vår & já som
rensa hans garderob idag.
Lite får han allt hjälpa till
med & önska sig när han fyller !!



Gympaskor till dottern...
vita med lite rosa, jätte fina !!








...sista paret för denna gång... =)

Snygg stövlett...skulle vilja ha

såna själv än kan man ju inte

bytlåna, om jag nu får det framöver,

skulle nog inte tro det.... =)


Den här rosa väskan skulle jag vilja ha....
i märket Fred Perry !!


en sån här "bra att ha väska"...

som kan användas till allt ex. handbagage,

toalettsaker, borstar & plattång m.m

Det är mycket man vill ha....synd bara att ALLT ska kosta !!

Nu en titt på tv:n sen blir det natta ganska snart här...medans jag & dottern åker på High School Musical imorrn åker min man & son med kompisar på Hockey Färjestad-Brynäs...de får sova hemma själva imorrn medans vi ska sova på Hotel Plaza...så mysigt det ska bli & trevligt!!

Sov Gott...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!