VÄLKOMMEN TILL


söndag 3 januari 2010

Julskinkan är uppäten - & Granen har kastats ut




...barr barr barr & mycket mera barr...jisses så mycket barr !!!

Jag har gått omkring här hemma och packat ner lite julsaker...men adventsljus stakarna får stå kvar i fönstren till helgen

Damsugaren har gått sönder eller rättare sagt brann upp igår...inte alla som får ta med sig sin damsugare när man ska bort på mat som våra vänner fick göra igår =)


I går kväll bjöd vi hit våra vänner med deras barn på mat...
& Åsa hade gjort en så gó chokladkaka med marshmallows...en riktig smarrig kalloribomb...

Skön promenad i kylan med Puzzel var i middags så härligt i -11 grader....att få andas in frisk luft mår man så gott av


Här hemma blir det en riktig Mys Söndag idag...dottern är ute & leker i snöhögarna med kompisar & sonen är på innebandycup...spännande & höra hur det har gått. Hejja Hejja!!


Ska nu damsuga över det sista här hemma....sen blir det bara mys !!


Gó MysSöndag på Er !!


4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag förutom att dammsugaren brann då....
    Ha det så bra.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Godkväll Camilla!

    barr ja... tänk vad mycket barr en gran har.. man kan ju undra när de hugger de stackars träden..
    vår barrade redan på juldagen.. visserligen hade den varit inne sen lucia men..

    vad jobbigt att dammsugaren brann.. sånt där som bara kostar.. men jag köpte faktiskt en ny i höstas..och faktiskt var det liite roligare att damuga med en ny...

    Ha det gott och kram♥

    rackans sött hund ni har..

    Ann-Catrin

    SvaraRadera
  3. Heej!
    Ska börja plocka ner mitt idag(mån)..
    Men granen den får stå fram till helgen..
    Tycker den är så fin än..

    Mysigt med goda vänner på middag.. Har bestämt mig att i år, ska det bjudas hit lite oftare.. Är ju så trevligt..

    Kraam på dig
    Mia

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar blogg du har. Synd med damsugaren, men underbart att kopisarna tog sin med sig.

    Jag började lite i går och plocka bort julen och kommer att fortsätta i dag. Det jag tycker är svårast vad ska jag ersätta julen med, får leta i skåpen kommer säkert på något.

    Kram Annica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!