VÄLKOMMEN TILL


onsdag 13 januari 2010

Nyttigt & gott i förkylningstider !!



..."snacks" som kanske passar mig när man vill bli ännu friskare =)

Det märks att det är förkylningstider, alla är mer eller mindre sjuka nu tycker jag.


Känslan som kom krypande igår kväll, var en sanning i morse när jag vaknade. Redan innan jag slog upp ögonen i morse, så hörde jag hur det knastrade i hela huvudet. Förkyld....... betyder en dag bland snorpapper, halstabletter & nässpray.. =(


Jag som hade tänkt mig att städa & rensa lite i garderober idag...men det får jag ta en annan dag...finns ju flera dagar till det..eller hur?! =) Så idag får det bli en "Landet runt Resa" i bloggandet & få lite inspiration inför våren bland inredning & pyssel...Ni visar så härliga bilder av Era bloggar samt butiker, så rogivande.....en film & filt i soffan lockar oxå =)



Sänder ALLA som känner som jag en KRYA-PÅ-ER KRAM....& vi får nu vila upp oss, så vi känner oss friska & piggare igen!! Självklart sänder jag en KRAM till ALLA =)




4 kommentarer:

  1. Åh fy - är det dags för nästa influensaattack!

    Skall kolla lite extra på de där kexen...

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Krya på dig gumman///Kram Marielle

    SvaraRadera
  3. Ja nu e jag riktigt förkylder...snorigt & "däpt" i näsan..skönt att jag får vila i lugn & ro själv på fm när barna är i skolan.

    Tur att jag fick vá frisker under jullovet iallafall...Nä nu måste näsan snytas igen =)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Åhåå det är ju så jobbigt att va förkyld! Jag är påväg ur mittt nu, men det tar tid. Kan inte gå allt för långt i från min nässpary.. för då får jag panik! :)

    Hoppas du kryar på dig.
    Kram

    Ps...naglarna gör jag på salong.. Ds

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!