VÄLKOMMEN TILL


måndag 18 januari 2010


Jätte Hungrig & Måndagkväll...


Inga matideér fanns för min del...tur att barna kommer med bra förslag så vi slipper lägga oss hungriga =)...så det blev att ta fram smörgåsgrillen. Fria händer för oss ALLA....typ allt i kylskåpet kom fram & vi gjorde våra egna mackor.

Riktigt roligt att se barnen att de hade så kul...liknande Werner & Werner charader i köket =)



Såååå Gott....nu e vi mätta & belåtna!!


Nu medans jag skriver mitt inlägg så lär storebror lillasyster olika träningsövningar på mattan som ex. sittup´s...nåt jag borde göra...men jag trivs bättre här istället =)

Vad har jag gjort mera idag då...jo lååång promenad med min man & vovven - så skönt ute i förmiddags -2 grader, lagomt. Hämta barna från skolan sen själv till Optikern på synkontroll...hur mycket mera dåligt kan man se egentligen...jisses hela 3-kvarts försämring tur det finns "x-tra ögon att se med"...ha ha !! Nu är nya bågar utprovade...det blev ett par D&G igen....svarta denna gång mina förra var ju vita.
Bild kommer nästa vecka =)

Senare på eftermiddan tog jag en sväng förbi Team Sportia & hälsade på svärmor som jobbar där....såklart att jag inte kom ut tomhänt =)....en kasse med ett par vindbyxor ifrån Didriksons & en ny vit t-shirt ifrån Niké...blir nog bra till helgen i Sälen, en mini weekend fre-sön ser vi framemot...mys i backen & stugan, ja Ski logen hälsar vi nog oxå på...ha ha !!

Ny t-shirt till mina mysisar & nya vindbyxor för kylan !!

Jag & sonen åkte förbi min bästa 3-männing Åsa en sväng & lämna byxor jag hade köpt med till henne, ett par vindbyxor till henne oxå samt att jag träffa hennes tvillingsyster som jag inte har sett sedan vi var små....kul att få se henne & liknelser fanns det verkligen mellan oss såg jag.....stackars henne =)


Snart dax för barna att krypa till kojs...& jag ska "bädda" ner mig i soffan till Grannfejden & Paradise Hotel, se om jag håller mig vaken tills min Älskling kommer hem ifrån jobbet...eftermiddags vecka för han - tråkigt !!

Nä nu säga Natti Natti till barnen & sen ner i soffan med filten på...mys mys!!

Må så gott vi Ses & syns imorrn igen...



2 kommentarer:

  1. Hej
    Vad mysigt med "här är ditt kylskåp". Vi gjorde också toast i maskinen i söndags kväll efter att ha kommit hem från Dalarna.
    Ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig och personlig blogg jag hittade till!!

    Tack för titten!!

    Kram från Inredningsfrun :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!