VÄLKOMMEN TILL


onsdag 27 januari 2010






Godmorgon ALLA!


Sovit Gott ??

Själv har jag haft en riktig god sömn...känndes härligt när jag vakna iallafall. =)


Barna är iväg till skolan & sonen är frisk från magsjukan, skönt!!

Så lugn morgon här hemma...har precis kommit hem från en morgonprommis med vovven så lite frukost & kaffe vid datorn e´inga fel !! =)

Vad ska man hitta på idag måntró?...en fika & "tjejsurr" blir det nu på förmiddan en stund & jag hoppas att de ringer från Optikern idag att mina nya glasögon har kommit...



Jag måste ju presentera våran nya familje medlem...."Maggan"


...hmm inte nå´gossedjur
för min del men dé e mysigt ändå
när den simmar runt så nu ska
hon få en kompis oxå.





Igår blev jag så sugen på Hollonpaj så då bjöd jag hem Åsa med barna på fika
....åååhhh så Gott & Trevligt!!

Jag som skulle börja "trappa ner" med fikandet....ja ja men dé é ju så gott =)





...i pajdegen krossa jag i cornflakes

& crunchy musli & smarrigt blev det !!


Ikväll vankas det föräldrarmöte i dotterns klass så förbereda & äta kvällsmat innan & det är ju ett stort ? idag....vad ska man laga till

Vad är "onsdagsmat" På torsdagar är det ärtsoppa och pannkakor, på fredagar kyckling, Söndagsstek på söndag, men onsdag? ...se vad dé blir för kvällis =)

Nu ska jag ta & fixa till mig =)

Há en bra Onsdag!!

Kram Camilla


3 kommentarer:

  1. Vilken mysig onsdag du har.Visst är det skönt med egen tid.Vad skoj att surra lite med vänninor och fika.Ja mina Änglarville ha köttfärssås och spagetti.Inte alltid lätt med middagar.Ta det nu lugnt om du ska ut i detta snöande i kväll på föräldramöte.Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla! ja ibland vet man inte vad man ska laga till här blev det hemmagjorda köttbullar det är nämligen guben min som har maten denna veckan!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Haha.. Jag hade ju två sköldpaddor innan jag flyttade till Trollhättan. Jag hade ingen aning om vad det var för kön på dom, men dom hette i alla fall Lennar´t och Robber´t!! :) Söta små saker när dom var små.. men inte när dom blev stora.. :) Lukta illa och rymde när jag skulle tvätta akvariet! Men lycka till!! :)

    Kram Mia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!