VÄLKOMMEN TILL


onsdag 6 januari 2010

Magsjukan & brutna tår med hjärnskakning....



Ja jisses vilken bra start på nya Året...sonen har fått magsjukan under dagen & igår halka jag ner för hela trappen för tredje gången & det gav ju med sig 2 brutna tår....kunde ha slagit ihjäl mig tur var min man & son hemma som hjälpte mig....så nu kan jag knappt gå och dessutom är jag ganska blå/svart överallt....så ont i kroppen !!



Tycker faktist synd om mig själv för engångs skull =)


Så nu ska min snälla svärfar fixa halkskydd till alla trappstegen....







2 kommentarer:

  1. .Stackare vad hemskt ajajaj vad ont.Fy vad hemskt det kunde ju blivit värre.fy sjutton,Du hade nog säkert änglavakt.Tur svärfar fixar halkskydd.Åh så stackars sonen med magsjuka.Ja nu har du all rätt att tycka synd om dej själv.Krya på er Varmkram Rita.

    SvaraRadera
  2. Jag mår mycket bättre idag men känns som jag har "voltat" runt i en bil med kroppen. Ja ängla vakt måste nog finnas...tror jag hade det. Magsjukan börjar att lägga sig nu hoppas att inte vi andra i familjen blir smittade...usch de e så "äckligt" :-)

    Varm kram till dej. Camilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!