VÄLKOMMEN TILL


söndag 17 januari 2010




Lördagen bestod av mycket Gott....


Morgonen började med en SOVMORGON för hela familjen....tills tidningsbudet ringde på dörren, då gick vi upp...underbart att få köpa Aftonbladet vid dörren på morgonen & få läsa antingen att krypa ner i sängs igen eller vid frukosten !!

Vi gjorde en rejäl frukost sedan var det dags för sonens samling för innebandymatch på hemmaplan....slutade med förlust men men så är det ibland!!

Jag & dottern åkte till stan idag med min kompis Pernilla & hennes dotter...vi kika runt lite i affärerna...köpte en fin plåtask & två presenter från Vitarummet & jag hade lovat dottern en ny kjol så det blev en ifrån Lindex...sen blev det fika för oss fyra tjejer på Som hemma...





Snygg jeanskjol ifrån Lindex
...skulle själv vilja há en =)


Fin Present till Magnus kusin
ifrån Vitarummet






Själv köpte jag mig en
ny parfym Christina Augilera






En fin plåtask som jag redan har lagt i värmeljus




Min man stod i köket ikväll....


Min mans Kassler paj....såååå Gott !!


Rukkolasallad & Cabernet Savignon vin Santa Helena...

smakade utmärkt till den goá pajen...

Min efterrätt av min Älskade man....ett Godishjärta <3>




Mina små änglar gav sin mor & far ett litet eget gulligt paket...inslaget i julpapper



...& där i var det torkat båbärsris med dekorationspysselblomma de hade hittat i skåpen...sååå gulligt...värmer så Gott!!


Frågespel - familjeduellen


Kvällsspelet med P-O & Cissi ALLTID lika trevligt...mycket skratt & sent blev det =)







1 kommentar:

  1. ilken mysig lördag!!!!!Sovmorron,ång frukost en tur på stan.Vad underbart.Kasslerpaj lät ju bara så gott.Får man be om receptet?????.Härligt med paket.Ja det var en mysig lördag.Ha en skön söndag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!