VÄLKOMMEN TILL


tisdag 26 januari 2010



Var riktigt skönt ute på promenixen med vovven men tyvärr rätt grått och trist och våren känns inte så nära, men grått är inte alltid trist när det kommer till inredning exempelvis så kanske grått är helt klart flott! ... =)


Sällskap har jag med min magsjuka son idag...på bättringsväg men med lite halsont så vi ska mysa framför Tv:n till en bra film....Wallander !!



Igår kväll var jag bjuden på Party Lite så lite doftljus på rean fick jag med hem. Visst är det mysigt med ljus, det håller jag verkligen med om...här hemma lyser det året om =)




Igår var jag med dottern till tandläkaren....den som var mest nervös dé vá já...men hon var så duktig när dé drog ut en tand. Stolt hemmåt var hon & skulle visa sin hamster Nora tanden så vips så tappade hon tanden i buren...& ingen tand än funnen....



...men Tandfeén kom inatt ändå som tur var =)




I dag blir en såndär "innedag"...Visst är det skönt med inget speciellt planerat ibland...men skulle behöva gå igenom dotterns garderob men få se vá dé blir av....just nu känner jag inte för det...ska nog värma lite gott Te istället =)

Önskar Er ALLA en Härlig Tisdag !!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!