VÄLKOMMEN TILL


fredag 15 januari 2010




Den 15 januari varje år firar vi Tulpanens Dag.

Så varför inte passa på att frossa i tulpaner & det är ju Nyttigare än kanelbullensdag =) & framför allt vackrare & ett tecken på att vi närmar oss Våren som verkligen ser framemot ljusare tider...Själv får jag hålla mig till siden tulpaner från Sia, tyvärr så är jag allergisk mot dessa vackra tulpaner i olika färger...sååå framkallande "vårkänslor" =)

Se vem som får min Årliga bukett denna Dag...?!...jag vet, men skriver det inte här för jag vet att den personen följer min Blogg =)



5 kommentarer:

  1. Visst är det härligt jag har fått 40 stycken Nu ......Vad lovely älskar tulpaner.ha en mysig fredag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åhhh så många....det är du Värd!! Ja, visst är dé härliga....så ljuvliga.

    Kramen till dig med Rita =)
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla.

    Finfint med tulpaner!!
    Och det är så vårigt också!!
    Hade köpt hem en stor bukett om jag varit hemma... Gör det nästa vecka i stället!

    Hoppas helgen blir bra, kram Camilla.

    SvaraRadera
  4. Vackra blommor!! Jag har fått två buketter idag el. ja, en som var lökar och en som var snittblommor.. Underbart!! Gissa om jag blev glad va!!
    Ha en skön helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Visst är tulpaner det bästa som finns bland blommor. Underbara.
    Jätte fina bilder Camilla.
    Hoppas vi kan ta en fika någon dag.
    Jag får hem massa nya varor till butiken till veckan, kanske du vill kika in och ta en fika på samma gång ?
    Ha det gott // Kram Maria
    www.malwasgardsbutik.blogspot.com

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!