VÄLKOMMEN TILL


fredag 15 januari 2010







Så skönt att det är fredag igen. Känner mig lite trött och sliten. Mörkret gör nog sitt till - & jag känner mig betydligt bättre med förkylningen...bara lite "däpt" =)
Tänk att det kan vara så underbart med fredagar! Den här fredagen blir likt den förra, innebär - Mys med familjen !!

Morgonen var som vanligt...väcka barnen, tillaga frukost & ut med vovven. Nu sitter jag här vid min blogg & funderar ut nåt jag ska hitta på för mig själv nu på förmiddan innan barnen & min man kommer hem från skola & jobb.....kanske en fika med nån vän på stan?!..egentligen borde jag åka & kika på skor till mig själv...vi får se vad som blir.


Igår ringde min bästa kusin Sofia så hon kom med lite gott fika till oss..."Glassbullar & Biskvier"...hon vet vá ja gillar =) Lite släktdrag är de nog allt....lika "Fikatokiga" e vi båda =) Hon tog med sig sin vovve Iris så Puzzel & hon fick leka av sig lite...medans kusinerna fika & "tjattra"...hi hi


Såhär "gottar sig" kusiner....!! =)



Smarrigt Smarrigt...mmmums så Gott !!





Lek & bus...!!



Iris & Puzzel fick oxå lite Godis....såklart !! =)

Tjejerna kommer ifrån
Lessieannes Kennel


Kvällsmaten blir rester från igår...Chili & vitlöksbröd som min man laga igår - så Gott + att slippa stå vid spisen ikväll...Skönt!!

Önskar Er ALLA en Härlig Fredag & Trevlig Helg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!