VÄLKOMMEN TILL


torsdag 7 januari 2010



...att få vakna utvilad är nåt som jag själv verkligen eftersträvar !!

Att få ha en god sömn & vakna upp att få känna sig piggare i vintermörkret.

Jag har "googlat" på allt tills jag hitta nåt som är värt att testa....Melissa - en vitamin som är en kombination av välbeprövade och naturliga växtextrakt
från citronmeliss, kamomill, L-theanin, B-vitaminer och magnesium. En vitamin som ska hjälpa till att stressa av från allt som ska hinnas med & att få slappna av inför nattens viktiga återhämtning.

Detta låter ju helt fantastiskt...ska testa & se om dessa tabletter fungerar på mig =)





1 kommentar:

  1. Allting är värt att prova.Hoppas att du sover gott och är utvilad. Ha en mysig fredag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!