VÄLKOMMEN TILL


tisdag 19 januari 2010







PannkaksTårta & Briokväll - hos Marielle...ha ha rimma ju !! =)



Ja, Gotta oss har Vi verkligen gjort ikväll...barnen eller framförallt Julia har gjort denna fina & goda Tårta. Sååå smarrig...!!
Nu missa du dotterns goá Tårta Helena !!

Men jag tror att du kommer att Gotta dig tillräckligt i Argentina dagarna frammåt
...tyvärr så åt vi upp Allt =)


Kanske blir en Välkommen Hem Tårta till Dig....!! Vem vet ?!? =)


Visst ser den gó ut...?
Kan säga att det fanns inte
en enda smula kvar..ha ha !!





Jo vi hann & kolla på Änglagård i middags på Canal +...Helena Bergström tillhör ju mina svenska favvoriter.
Härligt att det börjar bli mildare ute Nu är det inte så kallt längre...men kylan kommer vi att hälsa på i Sälen till helgen fast det gör inget så underbart att få värma sig i stugan efter en massa åk i backen.
En Gluwein är inga fel att värma kroppen med i SkiLoge´n & varm choklad till barna =)
Läääängtar nu att få komma bort en kortis över helgen....så skönt att få se lite annat oxå!!



Nu snart börjar mina blå falla i sömn....ska drömma om att Våren snart är här blir nog att jag köper lite smålökar nästa vecka för nu längtar jag Allt!!

Gó Natt mina Vänner




4 kommentarer:

  1. Jag det är inte bara du som längtar till våren det gö vi nog alla.Jag vill bara bli bra så jag kommer ut.Sov gott och dröm sött.ha en härlig onsdag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Det såg verkligen gott ut med pannkakstårta måste jag säga. Synd bara att det tar sån tid att steka pannkakorna! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Det finns färdiga pannkakor att köpa på Konsum:) en rekomendation till alla er ensamstående mammor som jobbar heltid och försöker att få tiden att räcka till, mumms vad vi gottade oss///Kram Marielle

    SvaraRadera
  4. Haha... Så det var en fusktårta alltå! :)

    Smart!!..

    Lika gott..MEN framförallt mycket smidigare! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!