VÄLKOMMEN TILL


tisdag 5 januari 2010



Här kommer ett mycket sent inlägg det har redan hunnit blivit en Ny dag...

Ja eftermiddan + sena kvällen nästan natta har gått åt till Marielles nya leksak..en iPhone


Jag ler medans jag skriver detta inlägg känner att
det bara är ett måste...hihi Sedan jag mötte denna härliga goá tjej så har det hänt endel - bara till det positiva...=)

Visst e ja en lättlurad en men inte visste jag att jag skulle halka med på allt inom blogg-facebook-& twitter världen men så kul det är...snart har jag väll själv skaffat mig en iPhone enligt Marielles tycke... hi hi


Kika gärna in på Stråt + deras blogg, där kan Ni träffa Marielle som är super duktig nagelteknolog på salongen hon fixar även ensam mamma söker Helenas naglar regelbundet. Salongen fick även besök av Paradise Hotel "Peter" härom veckan som fick sig en ny "omstyling" av frissan Oliva.


Gó Natt & Sov Gott


2 kommentarer:

  1. Hej och god fortsättning!
    Hoppas att helgerna har varit bra. En vit iphone skulle ju inte vara helt fel :) Du visar så mycket snyggt här.
    Ha det gott!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för titten o din kommentar hos mig!
    Önskar dig ett härligt 2010!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!