VÄLKOMMEN TILL


söndag 17 januari 2010



Helgen börjar ticka mot sitt slut & Så har denna veckan sprungit iväg oxå !!

Idag har det varit en dag med mycket fikande...men de giller ju jag =)


Min man hade bortamatch med sina killar idag mot Kil....blev en vinst igen, Grattis !! Sonen följde med idag...det tycker han att det är kul att få åka i spelarbussen med de stora grabbarna & få vá med & hjälpa till med vad en materialare gör m.m

Jag & dottern åkte till min mans kusin som fyllde 18år idag...Grattis Elin, du blev sååå fin i halsbandet du fick av oss =) Efter kalasandet med mycket gott fika åkte vi vidare till Åsa med familj & titta på deras dotter Emmas nytapetserade rum & även där fick vi fika igen =)

Äntligen hemma..& kvällsprommenaden med Pussel blev en liten kortis ikväll. Nu är ALLA i familjen hemma...kvällsmaten bestod av lite rester men de e ju gott de oxå speciellt när man slipper stå vid spisen...ha ha !! Barnen är nybadade så nu är det bara för dem att krypa ner i sina goá sängar & Sova Gott...för imorgon börjar en ny skolvecka för dem.


Nu ska jag oxå ta mig en kvällsdusch & sen krypa ner i soffan med min man & titta på Johan Falk på tv 4...sen blir det Natta för oss oxå!!


Hoppas Ni ALLA har haft en skön & härlig Helg !!


Vi ses & hörs imorrn igen....




1 kommentar:

  1. Hej Camilla
    Låter som en perfekt söndag. Och så avsluta med soffan...
    kram Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!