VÄLKOMMEN TILL


torsdag 28 januari 2010

Snart är det helg igen....ojojoj vad tiden tickar på =)

Har nu varit ute & skottat snö igen...jisses vá snö dé har kommit men nu är det stilla med flingor i luften & jag tittar ut & ser att solen kommer nog på en hälsning idag...dé e´mycke snö ute nu & det är så fint men så halt efter plogbilarna.....sanden har inte fått kommit på än....höll på att slå omkull imorse med vovven...kan nog vá bra kanske att inhandla "broddar" till kängorna....

Nu äntligen har jag fått mina Nya glasögon...så bra jag ser nu & jag är så supernöjd. Det är stor skillnad att få på sig de nya mot de gamla både syn-& utseénde mässigt.




...de svata é dom nya &
som Ni ser i bakgrunden
skymtar mina gamla fram.




...det blev ett par
D&G igen.



Lite shopping blev dé oxå på Sko-Rean...






...kunde inte låta bli =)

Passar sååå bra till
mina Nya "brillor"....







Påväg hem in på ICA & handla & så kom jag ut med en Ny vit phalaenopsis mix Orkideé...
...Jag ÄLSKAR dessa blommor så fina, kan verkligen inte motstå dem !!





...hon fick sin plats vid
öppna spisen men jag får flytta
henne när brasan är varm...tyckte
hon passa så fint där =)



....& föräldrarmötet gick ju bra, handla mycket om att läsa mycket & varför det är bra framledes..."bokmalar" är ju varken jag eller min man men jag har läst mycket förut & jag kan ärligt säga att jag blev lite inspirerad av att börja igen...dé é ju faktist kul om man har en bra bok...så dé kanske blir en svängom till "Bibblan" idag eller imorrn eller en annan dag.. =)
Ja maten blev ju som dé blev igår...inget speciellt men idag blir det Pastasallad med kyckling & pesto...Gottigt !!



Nä nu té & göra lite nytta...


2 kommentarer:

  1. God kväll Camilla och tackar för din underbara hälsning!!!!
    Alltid lika kul att hitta till nya härliga bloggerskor:)
    Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit på Hem & Inredningsmässa i Norge (Oslo..) och nog fasiken körde vi fel när vi var på väg dit:(
    Resan skulle ta oss två timmar men vi dubbla den med alla våra missar.., sablans!

    Men.., vi försökte se det positiva i det, vi såg så mycket vackert som vi annars sulle gå miste om.
    Jaja, vår egen övertalningsförmåga om hur bra det var att köra fel ibland höll i en timme i alla fall, sista timme kände vi mest frustration över hur många timmar vi missade av mässa!

    Men vi hann bli inspirerade av alla härliga vårprylar och en del handling blev det oxå:)

    Hälsar på dig snart igen.., nu är det sängen som kallar!
    Kramar till dig Camilla..
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att hitta oss "bloggerskor" så roligt att få dela så mycket tillsammnas..

    Vilken tur att Ni hann fram innan de stängde...& att Ni kunde gå runt & kika bland allt fint...kul med mässa i Norge många var ju till Formex förra veckan & fina bilder från det har ju visas...jag själv har aldrig varit på nån inrednings mässa skulle vara kul att åka, får nog bli nästa år.

    Själv tillhör jag väll den klassen med "dåligt lokalsinne"....många felkörningar har det blivit för min del men jag kommer ju fram & hem tillslut iallafall =)

    Tack för att du tittade in hos mig oxå.

    Kram Camilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!