VÄLKOMMEN TILL


fredag 13 november 2009

Fredagsmys...


..här hemma förbereds veckans längtande kväll. Doftar gott ifrån köket... medans kvällsmaten puttrar i sina grytor "springer" jag runt o tänder ljus =)
Men lite ensamt är det än så länge....snart är vi samlade vid bordet bara min man o son kommit hem ifrån hockeymatchen och min dotter ska snart hämtas ifrån barnkalas.

Brasan börjar snart få igång sin värme....o bordet ska nu dukas i köket blir att titta på Idol där oxå =)
Om ca 1 timma sitter vi hela familjen i "gillestugan" och äter godis och med gott i glasen som ni ser på bilden ovan =)

Önskar ALLA en härlig Mysfreeedag.... <3

1 kommentar:

  1. min dotter hade ett riktigt tråkigt kalas, hon var jätte ledsen när hon kom hem och grät, hon var helt förstörd. Din dotter hade sagt elaka saker till henne som fått henne att må dåligt. Jag ville bara säga detta för att din dotter även sårat en till vad jag vet och jag hoppas att ni talar med henne och berättar vad som är rätt och fel. jag föredrar att vara anonym , för min dotters skull.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!