VÄLKOMMEN TILL


fredag 13 november 2009

Gammalt ska bli som Nytt...


Tog mig en liten tripp till Örebro med sonen som skulle fixa till sin tandställning...parkerade utanför kliniken såklart =) Det jag inte visste om var att det fanns en butik bakom parkeringen med "gammalt" av alla ting....blev lite nyfiken o vi gick in direkt till möbelavdelningen o hitta denna 50-tals fotölj jag va lite tveksam i början men efter mycket tänkande så "slog jag till" och den kommer bli perfekt i hallen på övre planet....men innan den får sin plats ska den få sig en "makeover"...i vitt såklart!! =)

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg du har! Den ska läsas varje dag, se till och fixa stolen, är nyfiken på resultatet!..

    Trevlig helg på er med!

    SvaraRadera
  2. Tackar...jag är ju "ny" på det här, jag har mycket kvar att fixa till men men det får ta sin lilla tid =)
    Ja, stolen vilken grej...som hittat, 125 riksdaler betala ja o lyfte in den i baksätet o åkte hem....så till veckan ska det köpas vit färg, penslar o en tygbit i vitt såklart =)

    Ny bild kommer typ "före o efter" makeovern =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!