VÄLKOMMEN TILL


onsdag 18 november 2009

...usch för "feberfrossa" =(

...vilken natt & morgon....hur kan man frysa o svettas samtidigt???...det är en gåta för mig?! =) Ärligt så trodde jag att nu jäklar har "proppen" gått, känndes som jag vandra vid Nordpolen....brrr men jag låg faktist i min egen säng påpälsad med kläder & dubbla täcken =) Idag har det bara rullat på som vanligt...först på fm till USÖ sen hem o äta lite innan hämtning av dottern på skolan & en kompis skulle oxå med hem o leka såklart...ingen vila för mig inte då skulle "mellis" bestå utav plättar enl tjejerna o vad gör man snäll som man är, steker plättar såklart =)
Hade glömt o köpt bröd o orkade inte åka tbx o köpa som tur är ju att man har en bakmaskin som jag hällde lite mjöl o jäst i...o baka ihop 2 brödkakor....sååå gott!! Kvällen kom o köket igen o det bidde "tjockpannkaka" med bacon till kvällsmagarna... =) Har nu mysat med filten o kollat på Paradise Hotel...
Hoppas denna natt blir lugn för kroppen, orkar inte med en stelfrusen natt igen....

Sov gott ALLA, vi ses imorrn!!!

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!