VÄLKOMMEN TILL


söndag 8 november 2009

"Soak Off gel" Permanent lackning!


Som ni säkert har sett under höstens avsnitt med Helena i Ensam mamma söker och med hennes ALLTID fräsha naglar i olika nyanser varje vecka....ville jag oxå ha "snygga" naglar. Då ringde jag upp min kompis Marielle som är nagelteknolog på Salong Strå´t (www.strat.se) och hon fixade till mina egna naglar utan förlängning samt ett litet nagel "bling bling" på ringfingret & trot eller ej så är det faktist Marielle som fixar Helenas naglar....kika gärna in på www.strat.se o se fotogalleriet på varianter av snygga naglar.
Är du lika sugen som jag att vilja börja jobba som proffessionell nagelteknolog så finns möjligheten för utbildning och vid Godkänt slutprov erhålls internationellt diplom som du även kan använda utomlands. Kontakten finns på angiven webbadress ovan...

2 kommentarer:

  1. Marielle Fridlund9 november 2009 kl. 22:17

    Camilla du är en ängel! Snart dax att fixa snygga fräscha julnaglar! Hörs imorrn efter jobbet, tack för att du alltid ställer upp. Thelma blev jätteglad när hon fick leka med din Ellen imorrn, Kram på rej gumman!

    SvaraRadera
  2. Hela "luciatåget" skulle kanske passa bra på tipparna, eller?! =) Ja de vore nåt du....fifasiken va häftigt de skulle se ut !! Jätte Kul att våra tjejer giller varann...ser framför mig typ om några år...huuujjedamej!!

    Kramen på rej mä vännen, ses imorrn!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!