VÄLKOMMEN TILL


torsdag 12 november 2009

Min Tvillingsjäl

Du är min styrka och trygghet. Du finns alltid när jag behöver dig. Vi delar skratt och tårar. Liksom ljuset utstrålar du värme....
Kommer ALDRIG att glömma onsdagen den 17 december 2008 då vi mötte varann av värme....Vi fanns i våra liv utan av vår vetskap att vi skulle bli vi men sååå långt borta, det tog många år innan vi hitta/mötte varann men en dag så stod vi där och tog emot varann med öppna armar....Ljuset står nu vid min sida o lyser av värme och jag känner en speciell värme....VÅRAN VÄRME Åsa.

Livet förändras och vi med livet...precis som Du & JAG, Åsa !! <3

Love ya..Sis

3 kommentarer:

  1. Det är sånt här som gör en varm!
    Så fint!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint skrivet <3 // Mimmi

    SvaraRadera
  3. Härligt att ha en så stark relation till varandra.
    Kram Annelie

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!