VÄLKOMMEN TILL


tisdag 24 november 2009

Tvätt tvätt tvätt & "Falsk öronvärk" ....hmf




...min 7-åriga tjej lura till sig en dag hemma med sin mamma som trodde att nu e de öroninflammation på gång då hon säger kvällen innan att de värker. Vad ska man säga när hon vaknar imorse & säger åhhh såååå skööönt med en sovmorgon....Tack mamma!!
Men ditt öra då....svaret va - Sov jag bort inatt eller ja trodde jag kanske skulle få ont då Tindra hade det förra veckan o vi satt brevid varann i skolan.
Sanningen e nog så att min lilla sömntuta ville helt enkelt ha en sovmorgon....& hon har lovat nu att aldrig mera luras men tonåren har ju sitt de oxå...hujedamej tur de e några år kvar tills dess =)
Dagen har gått till att tvätta o tvätta o plocka o plocka...& de blir fortsättning följer på de imorrn oxå =) o då e dottern iskolan !!

Time 2 sleeeeep

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!