VÄLKOMMEN TILL


lördag 21 november 2009

Mys Lördag...vilken härlig dag!!


Vi börja med Sovmorgon...underbart =) sen bar det iväg på cyklarna mot Karlbergshallen o titta på när sonen spela innebandymatch o killarna förlora men så är det ibland, man kan ju faktist inte vinna jämt men tänk om de kunde va så med Lottoraden =) Senare så tog jag mig själv ut med bilen o stannade till hos min svägerska Carina o fick mig en kopp kaffe o en liten bit choklad till...mums den slank ner så fint =) Eftermiddan har varit i största mysfaktorn här hemma familjen samlad o tända ljus...det är faktiskt den mysigaste levande belysning vi har =) Barnen börjar nu bli så trötta så snart ska de få krypa ner i sina goa sängar....sen vankas de våran tid =) Kärlekens låga brinner inte hur länge som helst och att elda tillsammans kräver bådas närvaro...Det behövs inte så mycket för att kärlekens låga ska brinna, och det man sätter värde på har man alltid tid för - Ju mer vi slösar på det goda, desto mer får vi av det...

Önskar Er ALLA en underbar kväll...för det ska VI ha =)

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!