VÄLKOMMEN TILL


torsdag 19 november 2009

Nu får det bli ett kort inlägg innnan klockan slår över till en ny Dag... =)

I kväll eller rättare sagt hela dagen har jag varit så trött så det blir bara en kort blogg. =) Det har varit regnigt och ruggigt väder i dag så det kanske är därför jag känner mig så X-tra trött oxå, utöver min smygande influensa som inte vill ge sig till känna än...På middan hade jag Ann o Anna här på en fika innan våra tjejer skulle hämtas från skolan....härligt att bara få mysa med en kopp kaffe o ben o fötter i soffan o med lite "vuxenprat" såklart =)
Sent på eftermiddan åkte jag o överraska min Åsa när jag hade skjutsat "gubbe & barn" på fotbollsträningar...o prata lite Gott & Blandat =)...innan kvällsmaten skulle lagas o de bidde spagetti o köttfärssås på menyn med massor av vitlök...såååå gott!!

....OCH i morrn när vi vaknar så har äntligen Fredag kommit till oss

Nu knappt kan jag hålla mig vaken...säger Natti Natti & sov gott!


KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails
Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka!